24 ساعته در دسترس هستیم
با ما تماس بگیرید : 09139975109
tebannerco@gmail.com
آی دی تلگرام : tebanner@

حجم بنر تبلیغاتی گیف چقدر باید باشد؟

حجم مناسب برای یک بنر تبلیغاتی گیف چقدره؟

همونطور که میدونید یک بنر تبلیغاتی گیف علاوه بر متن و گرافیک جذاب باید حجم مناسبی هم داشته باشه در این مقاله بررسی میکنم که حجم بنر چه تاثیری در بازدهی بنر داره و اصلا به چه دلیلی
بنری که طراحی میکنیم باید حجم مناسبی داشته ،چه عواملی باعث بالا رفتن حجم بنر میشه،حجم استاندارد یک بنر چقدره و کلی مطلب مفید در مورد حجم بنر با ما در تیوسک بنر همراه باشید

حجم بنر گیف چه تاثیری در بازدهی تبلیغات بنر دارد؟

اگر تا حالا برای سایت،مجموعه و برند خود از سایت های پربازدید یا شبکه های تبلیغات بنری استفاده کرده باشید در هنگام ارسال و یا بارگذاری بنر تبلیغاتی خود با محدودیت حجم مواجعه شدید
که مسئول سایت میزبان از شما خواسته که بنر که برای تبلیغات انتخاب کردید حجم مثلاکمتر از ۱۰۰KB داشته باشد و دلیل آن هم این هست که سایت میزبان نمیخواهد با قرار دادن بنر شما با حجم بالا سئو سایت خود را در خطر بندازه
چون تصاویر و فایل های با حجم بالا باعث بالا رفتن زمان لود صفحه میشود و این یک امتیاز منفی برای سایت میزبان بنر تبلیغاتی شماست
و اگر سایت میزبان با این مورد مشکلی نداشته باشد این خطر برای صاحب بنر تبلیغاتی حس میشود حالا میپرسیم چطور؟
یک بنر با حجم بالا زمان میبرد تا بصورت کامل لود شود و ممکن هست که ببیننده ها برای لود کامل بنر صبر نکنند و از دیدن بنر منصرف بشود و یا چند بنر دیگر هم با زمینه کاری شما در آن صفحه باشد که خیلی زودتر از بنر شما
اجرا شدن و سراغ آن بنر بروند و شما یک مشتری یا یا بازدید کننده را از دست خواهید داد

استفاده بیش از حد از تصاویر:

یکی از عوامل مهم بالا رفتن حجم بنر استفاده بیش از حد از تصاویر هست البته میتوان بعد از اتمام طراحی بنر طراحی بنر از حجم بنر کم کرد ولی به همان اندازه هم ممکن هست که کیفیت تصویر نیز کاهش پیدا کند
و نمایش یک تصویر با کیفیت بد در بنر چندان خوشایند نیست و از جذابیت بنر کم خواهد کرد ،در صورتی که برای بنر حتما باید از تصویر استفاده کرد باید تعداد فریم ها و افکت ها را کم کنیم تا حجم مناسبی داشته باشد و
راهی دیگر استفاده از وکتورها در بنر هست که میتواند کمبود تصاویر را جبران کند

استفاده از تعداد بالا فریم:

عامل دیگر بالا رفتن حجم بنر استفاده از تعداد بالا فریم و افکت است هرچه تعداد فریم ها و افکت ها در بنر بیشتر باشد حجم بنر مورد نظر نیز بالا میرود بهتر است که
تعداد فریم های ایجاد شده را طوری تنظیم کنیم که روی حجم بنر تاثیر زیادی نداشته باشد

استفاده از متن ها زیاد:

تعداد بالا متن ها در بنر هم با توجه به سایز بنر، تعداد فریم و افکت های که باید برای هر متن به کار ببریم میتواند باعث بالا رفتن حجم بنرمان شود
بهتر هست در انتخاب متن بنر دقت زیادی کنیم و موثرترین متن ها را براساس زمینه کاری و هدف تبیلغاتی مان انتخاب کنیم
بنر تبلیغاتی موفق و پر بازده بنری هست که کم ترین و مفید ترین متن ها را داشته باشد

استفاده نادرست از زمان بندی در مکث و حرکت:

زمان انتخابی برای هر فریم در هنگام طراحی بنر هم میتواند در حجم یک بنر تاثیرگذار باشد ،باید در هنگتم طراحی بنر تبلیغاتی گیف به زمانی که برای مکث و حرکت فریم ها انتخاب میکنیم توجه کنیم

حجم استاندارد برای هر بنر :

خب خیلی ها میخواهند بدانند که حجم بنر استانداردچقدر هست جواب ما اینه که معمولا یک بنر باید کمتر از ۱۰۰KB (بنری با حجم کمتر از ۵۰KB مناسبترین حجم را دارد)حجم داشته باشد که استاندارد و محدویت خیلی از سایت های میزبان و شبکه های تبلیغاتی بنری هست
توصیه ماهم به تمام کارفرمایان و دوستان عزیز هم همین هست

خب این مقاله هم تمام شد تمام این موارد بر اساس تجربه شخصی طراح بنر تیم طراحی تیوسک بنر یاد شدن و ممکن هست مقاله های مفید تر و کامل تری هم موجود باشند که با جستجو میتوانید آنها را نیز مطالعه کنید

این مطالب هم شاید براتون مفید باشه

تیوسک بنر با سیمای جدید دیده میشود
تولید محتوا تصویری برای سایت
بنرهای طراحی شده ایران ترامپولین
نمونه بنرهای پکیج ویژه تیوسک بنر(آگهی رایگان ادزیرانی)
  • تمام اطلاعات وارد شده در فرم زیر نزد تیوسک بنر محفوظ است